četvrtak, 12.04.2007. ♥

♥ Dragi moji....

Primetili ste sigurno da vec dugo nisam pisala....postoji dosta razloga za to, ali o tome neki drugi put! Zelela sam samo da vam kazem da uzimam mali odmor koji mi je ovih dana zaista potreban, jer toliko se toga izdesavalo u mom zivotu da u neke stvari nemogu da poverujem nego moram licno da se uverim. Postoje odredjene osobe koje su spremne na sve samo da vas ubede u suprotno i da vas sprece u ostvarivanju vlastitih snova.....samo sto te osobe neznaju da se ja nikad nepredajem i nikad neodustajem.....i da neverujem vise recima nego samo delima i sopstvenim ocima!
Ja cu vas i dalje citati i komentirati.....samo sto necu biti u mogucnosti da pisem odredjeni period.....nadam se da ce te me razumeti!


Image Hosted by ImageShack.us

♥ 17:47 ♥ komentari (13) ♥ printDragi moji....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.