ponedjeljak, 05.03.2007. ♥

♥ Zadatak

Od Athrope sam pre neki dan dobila jedan mali zadatak koji cu sad pokusati da obavim!Treba da napisem kako je i zasto nastao moj blog.....
Evo pocecu od imena bloga....to je citata iz knjige Mali Princ "Covek samo srcem dobro vidi....ocima ne vidi najbolje".....Mislim da ovo sve govori i da dodatno objasnjenje za ovaj naslov zaista nije potrebno, jer svaka rec bi bila suvisna!Sto se tice nastanka mog bloga....oni koji me citaju od pocetka dobro znaju zasto je ovaj blog nastao i kome je posvecen....Posvecen je jednoj predivnoj osobi koja se vratila u moj zivot i koja je ostavila veliki trag u mom srcu.....osobi koja je puna zivota, nade, snova i ambicija....sigurna sam da i kad bi trazila nebi sigurno nasla divniju i nezniju osobu od njega.....sve reci su i suvise male i slabe u odnosu na ono sto on zaista jeste....morali bi prvo da ga upoznate da bi shvatili o cemu govorim.E sad,.....ovaj blog je nastao kada mi je on precutao jednu jako vaznu stvar....u tim trenutcima mi se rusio citav svet i samo ja znam sta sam tada prezivljavala....ali na kraju sve se ipak dobro zavrsilo, jer kada se kaze cela istina lakse je oprostiti i prihvatiti neke stvari.Taj period samoce i bola je daleko,daleko iza mene.....moj blog se sada razvija u jednom sasvim drugom smeru......!Moram priznati da sam par puta razmisljala da promenim opis bloga i dizajn, ali sam na kraju ipak odlucila da opis bloga necu menjati jer tu u sustini pise zasto je blog nastao i kome je namenjen,.....a sto se dizajna tice....ovaj mi je nekako tuzan i mracan, a to je totalno suprotno od onoga sto sam ja....ali odgovarao mi je u datom trenutku, u trenutku nastajanja ovog bloga......cim nadjem dovoljno dobar dizajn da zameni ovaj sigurno cu ga promeniti....do tada ostaje ovako kako je i bilo na pocetku!
Nedavno sam otvorila jos jedan blog Fashion Selection on je totalno drugaciji od ovoga ali o njemu necu puno da pisem....tako da ako vas zanima pogledajte o cemu se radi!
Ovaj zadatak dalje prenosim na Victoriu....i naravno na moje drage prijatelje koje sam imala prilike upoznati i malo bolje, a ne samo preko bloga Mystery & Tajanstvenost.....Nadam se da cete uskoro izvrsiti ovaj zadatak.....nemojte me razocarati!wave

Image Hosted by ImageShack.us

♥ 22:32 ♥ komentari (18) ♥ printZadatak

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.