četvrtak, 01.02.2007. ♥

♥ Snovi postoje da bi se sanjali.....a zivot postoji kako bi ostvarili svoje snove

Trebalo je tog jutra ustati u 4h....spakovati kofere i sa izlaskom sunca napustiti Hurgadu.Dok sam se pakovala u glavi mi je bila samo jedna misao...."jos samo 7h te deli do ostvarenja tvog sna"!Put je bio zaista naporan i dug....bilo je jako toplo....+49C.....a oko nas samo pesak....nebo....i sunce.Sati su prolazili a mi smo se sve vise,i vise priblizavali Kairu....Uvek sam zamisljala da se piramide nalaze negde u srcu pustinje.....nekada davno i jesu bile tamo,ali ih je vremenom "progutao grad".Vozili smo se ulicama Kaira i blizili se platou Gize....odjednom sam iz autobusa ugledala nesto ogromno.....nesto nalik na piramidu.Zatvorila sam oci....duboko udahnula....i opet ih otvorila...Mislila sam da sanjam....ali ne....ovo je zaista bila stvarnost.Autobus je stao.....otvorio vrata.....izasla sam i ostala nepomicno da stojim.....ispred mene su stajale 3 prelepe gradjevine....3 piramide.Srce je pocelo jako da mi lupa.....samo sam cutala i uzivala u pogledu....uzivala u onome sto je ispred mene.Sve je bilo tako nestvarno.....tako cudno....u jednom trenutku sam se cak i uplasila da se slucajno ne probudim....ali to vise nije bio samo san.....sada je san postao stvarnost.....Keopsova piramida (to je ona najveca) je jedina gradjevina koja se ubraja u 7 svetskih cuda,a koja i dan danas postoji.....to zaista treba videti i doziveti.Nadam se da cu se jednog dana opet vratiti u Egipat i to ne samo zbog piramida.....postoje i druge mnogo lepe i cudesne stvari koje zasluzuju da budu opet vidjene!


Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.