ponedjeljak, 22.01.2007. ♥

♥ Ni mene nije zaobislo.....

Zahvaljujuci Mazi saznacete 5 zanimljivih stvari o meni koje do sada niste znali.Dugo sam razmisljala sta da napisem.....ima toliko toga sto neznate ali ajde evo za pocetak ovih 5 (sad koliko su zanimljive prosudite sami):

1.SLATKISI- njih obozavam.Nemogu da zamislim svoj dan bez neke cokolade ili kolaca....jednostavno nemogu da funkcionisem ako ne pojedem nesto sltko.Kad sam bila mala tata mi je stalno govorio da ce mi kupiti 5kg cokolade i da cu morati to sve odjednom da pojedem da bi mi se konacno smucilo.Jedva sam cekala taj dan......5kg cokolade samo za mene.....ali taj dan jos nije dosao!Sada samo skrivaju slatkise od mene,ali uzalud.....uvek ih pronadjem!

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

2.ZIVOTINJE- oduvek sam zelela da imam psa (sibirskog haskija) ili neku iguanu ili zmiju.Obozavam zivotinje i nijedne se nebojim.....svaka mi je lepa na svoj nacin.Posto zivim u stanu nemogu da imam psa.....a sto se tice iguane i zmije moji se toga boje i gadi im se tako da nemam izbora.Cesto se dogadjalo da dovedem nekog psa sa ulice......nahranim ga i cekam roditelje da se vrate kuci da bi ih pitala moze li on da ostane bar 2-3 dana kod nas.....naravno svaki put je odgovor bio NE tako da je kuca leteo napolje.

Image Hosted by ImageShack.us

3.SPANSKI JEZIK- imam u planu da usavrsim spanski.Dosta toga razumem ali malo slabije govorim.....nadam se da cu uspeti da ga u potpunosti naucim.

4.DECA BEZ RODITELJA-
mislim da svako od nas bar jednom u dva meseca moze da odvoji jedan dan kako bi posvetio malo ljubavi i paznje nekome kome je to zaista potrebno.Cesto znam da odem u decije selo gde su smestena deca koju su roditelji ostavili i koja su prepustena sama sebi posle svoje 18 godine.Najvecu ljubav sam osetila upravo tamo.....i oni trebaju prijatelje,nekog ko ce da se igra sa njima,da brine za njih.....da im pruzi jedan zagrljaj pun topline i ljubavi.Nekada im odnesem odecu koja mi je mala i koju vise nenosim,slatkise ili igracke......ali sve je to malo u poredjenju sa onim sto njima treba.Jednog dana kad dodje vreme za to,i ako budem imala uslova,volela bi da pored svoje dece usvojim i jednu bebu.

Image Hosted by ImageShack.us

5.POVRCE- mrzim povrce....jedino sto jedem je krompir.Moja ishrana se uglavnom bazira na testeninama,pizzama,svakakvom pecivu i naravno slatkisima.Sad sigurno mislite da sam debela....to bi svako pomislio kad bi cuo sta svakodnevno jedem ali nisam.....da nemam dobar metabolizam vec bi odavno imala preko 100kg.

Sad znate nesto malo vise o meni ali nije to sve,ima jos puno stvari sto ce te tek saznati u nekim narednim postovima......a do tada......wave

Ovo sve prosledjujem Lost in darkness....ocekujem od nje da napise 5 zanimljivih stvari koje do sada nismo znali o njoj!

♥ 23:05 ♥ komentari (10) ♥ printNi mene nije zaobislo.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.